ونوس- الهه عشق!-
 
شنبه 5 شهريور 1390برچسب:علی جوان نژاد,خاتم,عشق,ونوس,الهه عشق, :: 18:6 ::  نويسنده : علی جوان نژاد

 

ونوس- الهه عشق!-
از بار درد عشق بچون نال گشته ام
در راه دوست بی پر و بی بال گشته ام
با این گمان که سهمیه دارد وصال تو
من رفته ام بسیجی فعال گشته ام
امید دیدنت ز سیاست هراسناک
بستم دو دیده،کور و کر و لال گشته ام
انداختم به نیتت آنقدر رمل را
کآخر به عینه،حرفه ای رمال گشته ام
هر گونه فال را که تو گویی گرفته ام
قدری که خام وعده هر فال گشته ام
گفتند استخاره هم آمد دوباره«خوب»
من بی خبر ز جور تو خوشحال گشته ام
سالی به جستجوی تو از من گذشت و من
بی هیچ حاصلی ز تو یک سال گشته ام
آنگونه ام به عشق تو مشهور در جهان
کز عشق چون ونوس ز امثال گشته ام!
اواخر سال1388
و24/5/1390



رستخیز عشق
وقتی چترمان خداباشد بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد.
درباره وبلاگ

هرگونه حرفی را نباید با زبان فهمید/ آخر خودت باید بدانی دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رستخیز عشق و آدرس rastkhiz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 12634
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 310
تعداد آنلاین : 1